Thursday 15 June 2017

Dziennik Transakcji Forex

Jak na 12 pipsach zrozumiae quotfundamentalne zachowanie rynku an czapki z gw. Przynajmniej ja zdejmuj. Tak mi si powiedziao chodzio o konkretny przypadek i dlaczego dana waluta w parze cignie w d Ponadto zagrae 1 Lotem na 3 stopa (2000 z3 666) SL 2 p, bdzie Statystycznie 95 katastrofa na. Mgby zu rozwin PS. Dodam, e obecnie mam na koncie demo ok. 3500. Zu nie zoliwo tylko dowiadczenie i obserwacja. Chyba e jeste nowym geniuszem. Moe w czym si myl Co tu rozwija 3500z 3 1166 3 35 1 viel bis 10 za pips Wic SL masz ok. 3,5 pipsa (w tym koszty verbreitet prowizja polizg) Nietkrzy nazywaj zu matematyk. Bo proste 22. stwarza Problem. Mylisz, e komu bdzie si chciao sprawdza po jakiej cenie otwierasz pozycj Podajc czas z dokadnoci tun Nie podajesz jaki czasplatforma ein Robi spor Rnic sekund. Nie chc nic sugerowa, bo nie mam adnego interesu ale zobacz jak prowadz inni dzienniki. Nawet po kilku dniach masz szans otrzyma rzeczow odpowiedz. 25 März 2014, 13:02 Uhr Rozumiem o co chodzi z t matematyk mylaem und chodzi bardziej o poziom ryzyka. Keine ale w sumie skd niby masz zu wiedzie skoro nie podaem szczegw OK. Przejrz inne dzienniki. Chyba jest programskrypt ktry mona podpi pod mt4 widziaem, e niektrzy maj co takiego w stopce i tam automatycznie wida byo kady szczeg transakcji. Nein Sprawdz zu dokadnie i dopiero zawrc Gow Na luzie o forex tutaj 05 cze 2014 14.09 Dzi tun 22 pipsy przodu. Krtka na eurusd. Mocne wejcie sprzedajcych, realizacja zyskw ich wejcie w pozycje. Cena do dotkna ogonkiem mojego tp znw powrt kupujcych wic zamknem rcznie. Szczegy na fxbook. Zaczam fotk. Moe teraz co zacznie si Rusza bardziej Wawo na tych wykresach Zaloguj si (lub Zarejestruj), aby zobaczy Pliki zaczone do tego postu. Na luzie o forex tutaj 05 cze 2014, 15:43 Bardzo fajnie zu wyglada. Widać ze narazie kostucha trzyma sie z dala od twojego Konta WARNUNG: Versuchen Sie nicht dieses zu HOME21 maja 2014 15.41 Moja przygoda z forexem zacza si 12 lutego 2014r (dzie moich urodzin, wtedy pierwszy raz zderzyem si z tym wiatem - przypadek nie Sdz). Gwnie opieram si w swoim sposobie Spiele na Preis Aktion z wolumenem. Von 2 miesicy regularnie wicz na koncie demo i cay czas si ucz. Angemeldet bleiben? Mit Facebook verknüpfen 2 3 miesice albo i pniej. Mam nadziej, e nie zniechci War fakt Grania na Demo tun oceny i komentowania Tego dzienniczka Gram na EURUSD, GBPUSD i USDJPY z uwagi na korelacje midzy nimi jak i przeciwnoci. Gwnie skupiam si na Edku MM: Machen Sie 3 kapitau na jedn transakcj, max. 2 wejcia dziennie (nawet jakby 3 to von najlepszy setup na wiecie) bez wzgldu na wynik. Gram tak, poniewa zauwayem u siebie w gowie jakie dziwne emocje ju po drugim wejciu RR zawsze mindestens 21, nigdy nie gram 11 cho czasami zdarza mi si zamkn pozycje wczeniej z uwagi na ksztatujce si wieczki w czasie rzeczywistym Prowadzenie pozycji: To jest teraz mj najwikszy Problem Ich mam nadziej, e zehn dzienniczek pomoe mi doj do wprawy. Generalnie zu staram si ustawia sl Jak najbliej ale w logicznych Granicach. Nigdy nie przesuwam SL z MYL, e cena jeszcze pjdzie w moj stron Mam Problem z przestawianiem zlecenia stoppen, gdy cena ju quotleciquot kein Bier o tym jeszcze pewnie wspomn nie raz. Na luzie o forex tutaj Dziennik transakcji Kostucha) 21 maja 2014, 15.56 Moje dzisiejsze zagrywki: Kabel - otwarcie pozycji dugiej 13.40.05. Nie wiem co mnie podkusio eby tam szuka nie wiadomo czego W kadym razie byem kilka pipsw na plus i kiedy zdaem sobie Spraw, e z tego ruchu chleba nie bdzie zu przestawiem zlecenie stoppen bardzo blisko i zamkno mnie kilka minut pniej na 28. Na szczcie nie straciem ale po ko ja tam wchodziem zu niewiem. Edek - Drugie wejcie dzisiaj zu ksikowy przykad ich jeden z moich ulubionych setupw. Otwarcie pozycji krtkiej von mocnych spadkach o 15:37:20. Delikatna realizacja zyskw ich bach dalej wd. zyskaem 48 punktw ein mogem conajmniej 100 gdybym nie zajaopowa z przedwczesnym przestawieniem zlecenia stoppen bardzo blisko (Musz bardziej ufa swojej Strategii bo cena rzeczywicie dosza centralnie tam gdzie si spodziewaem i miaem tp W kadym razie jestem dzi na und 74 z czego si kompletnie nie ciesz bo pierwsze wejcie z dupy drugie zajaopowane. kein nic jedziemy dalej z koksem Na luzie o forex tutaj 21 maja 2014, 19.26 Cze. Wyniki podawaj w pipsach nie w skoro nie podae nawet kwoty jak operujesz YCZ powodzenia, pozdrawiam kein Schmerz, kein Gewinn 22 maja 2014, 15.26 Dzi wejcie w Shorta na kablu o 13.45.36 niestety zapanie SL na -... 11 Pips Zacz tworzy si prostokt mylaem e niebawem dalej Poleci niestety cena jeszcze dugo si odbijaa aw kocu dotkna sl Troch za wczesne wejcie w pozycje i ciutk przywski stoplose. 2-3 pipsy wicej i von trwaa pory jeszcze pozycja tej tun byaby i ju na zzgl. Na razie Tego nie rozgrywam zobacz co si wydarzy. Na luzie o forex tutaj 23 maja 2014, 15.17 Skoro Tak, po co tak durch pozycje na demo Wicej szkody w gowie jak poytku. Klikaj demo z depo 1000 zl ich taki volumen jakim bdziesz gra. Co czuje, e niedugo mj depo si sam ustabilizuje na poziomie 1000 z ale masz racj. Wczeniej wiczyem z ma kwot ich mniejsze transakcje. Von moe do tego wrc albo schokia przestawi si na mniejsze transakcje. Jak na 12 pipsach zrozumiae quotfundamentalne zachowanie rynku an czapki z gw. Przynajmniej ja zdejmuj. Tak mi si powiedziao chodzio o konkretny przypadek i dlaczego dana waluta w parze cignie w d Ponadto zagrae 1 Lotem na 3 stopa (2000 z3 666) SL 2 p, bdzie Statystycznie 95 katastrofa na. Mgby zu rozwin PS. Dodam, e obecnie mam na koncie demo ok. 3500. Zu nie zoliwo tylko dowiadczenie i obserwacja. Chyba e jeste nowym geniuszem. Moe w czym si myl Bewertungen und Beurteilungen auf dieser Site stellen subjektive Meinungen von Kunden und Partnern dar. Sie repräsentieren oder reflektieren nicht die Haltung von Hotels. com. Ja dopiero zaczynam zabaw. 3 miesice temu zainteresoway mnie opcje binarne ich w cigu nastpnego miesica przeskoczyem na forex. Kiedy tylko mam woln chwil zu ucz si, czytam i pykam na demo. Wiem, e popeniam mnstwo bdw ale czuje e zu temat dla mnie Raczej geniezem nie jestem wic hyle swj ty dzib po wicej informacji Na luzie o forex tutaj


No comments:

Post a Comment